wtorek, 17 lipca 2012

Dice Cube

Zacząłem więc kompletować rzeczy potrzebne do rozgrywki. Ponieważ mam już dość duże doświadczenie modelarskie klejenie i malowanie figurek nie będzie dla mnie problemem. Zacząłem od wyboru armii. Miałem pewien kłopot z jej wyborem ponieważ jest ich 17 ( Ultramarines, Space Wolves,Blood Angels, Dark Angels, Black Templars, Chaos, Catchans, Ipmerial Quard, Orks, Sister of Battle, TAU, Eldar, Dark Eldar, Necrons, Kroot, Tyranids, Speed Freaks). W wyborze pomoże ta strona http://www.cytadela.pl/modules.php?name=Multiscope&file=article&sid=1. Jeśli o mnie chodzi to wyszło mi, że najlepszą armią dla mnie będzie Ultramarines. Ją też zacznę zbierać. Zbierać będę również Chaos ponieważ muszą mieć wrogów. A powracając do tematu zamówiłem kości Dice Cube firmy Citadel. Jest tam 27 kości w tym 25 zwykłych kości typu K6 oraz 1 kość artyleryjska i 1 piechoty. Kosztują one od 14 do 30 zł i stanowią niepomijalny element gry. Jeszcze do mnie nie doszły więc na razie zdjęcie z strony jakiegoś sklepu:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz