niedziela, 23 czerwca 2013

Rozpiskowy Świat czyli Dark Angels 650 pkt.

Witajcie. Ostatnio zasiadłem otworzyłem kodeks DA (6 edycja w pdf. Kodeksu jeszcze ni posiadam) i zabrałem się za tworzenie rozpiski. A podczas pisania tego posta uświadomiłem sobie ,że zapomniałem napisać o nowo zakupionych termosach. No więc z Barda wyniosłem pudełko termosów, farby i pomysł na rozpiskę. Z moich figurek udało mi się złożyć coś takiego:

HQ

Ezekiel (1) pkt: 145 (Ezekiel w fazie malowania)

ELITES

Deathwing Terminator Squad (5) pkt. 250 (na razie czekają na swoją kolej)
- Chainfist x2, assault cannon.

TROOPS

Tactical squad (10) pkt. 85
- Plasma cannon.

Tactical squad (5) pkt. 95
- Plasma gun, plasma pistol (s), veteran sergant.

FAST ATTACK

Revanwing support squadron (1) pkt. 75 (W bardzie nie było ale będę go miał)
- Typhoon missile luncher.

Razem: 650 pkt.

Otóż jak napisem w Bardzie Land Speedera (Revanwing support squadron) nie było, ale w następną sobotę pojadę i zobaczę czy już jest. N razie rozpiska jest taka ,ale planowana ma wyglądać tak:



HQ

Ezkiel(1) 145 pkt. 


ELITES

Deathwing terminator squad (5) 240 pkt.
- para szponów energetycznych, półrękawica, wyrzutnia rakiet cyclone

Drednot (1) 150 pkt.
- wyrzutnia rakiet, sprężone działko automatyczne, dodatkowy pancerz

TROOPS

Tactical  squad (10) 195 pkt.
- pistolet plazmowy s, miotacz ognia, wyrzutnia rakiet

Tactical squad (5) 100 pkt.
- miecz łańcuchowy (s), bomby termiczne (s), miotacz ognia.

FAST ATTACK

Ravenwing attack squadron (7) 310 pkt.
- pistolet plazmowy (s), broń energetyczna (s), karabin termiczny, motocykl wsparcia.


Ravenwing support squadron (2) 175 pkt.
- wyrzutnia wielo prowadnicza typhoon, 

HEAVY SUPPORT

Predator (1) 150 pkt.
- sponson działo laserowe, rakieta przeciw pancerna, bolter szturmowy na obrotnicy.

DECIDATE TRANSPORT

Rhino (1) 75 pkt.
- bolter szturmowy na obrotnicy, lemiesz rakieta przeciwpancerna 

Niektóre żeczy mogą się nie zgadzać i z rozpiską na górze i z 6 edycją , ale tą rozpiską robiłem jeszcze na 5 edycji i od tamtego czasu sporo się zmieniło i w mojej koncepcji i kodeksie. Niedługo postaram się z kończyć Ezekiela i Termosy więc wstawię zdjęcia. Na razie na tyle. Nara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz